2011. február 4., péntek

Végre vége.

Hát ezis véget ért.Új fejezet kezdődik mától az életembe, sajnos csak máátóól,ez már rég elkellett volna kezdődni.
MERT most már időfecsérlés volt az idő mit eggyes emberekre pazaróltam. Valahól fáj hogy így lett vége, hisz hét év az hét év, de akkoris nem foghatom így is a kezét, én próbáltam de ő nem tett semmitse. Hátezvaan.
Nem bánok semmise.

ÚJ LAPPAL kezdek mindent és nem rágódom most már semminse. ÍGY A LEGJOBB.

MEG minek erőltessem ami már úgy sem ment?:O Tőkre felesleges, meg én már a kisujjamat sem fogom mozdítani érte. Én befejezetem.

Most heppy end van.
Nemérdekel hány szíved tőrők őssze, vagy hány szemet síratok meg, hisz titeket sem érdekelt. AKORMEG.. eZ MMÉGVISSZAJÁÁR.
mERT titeket nem érdekel, hogy mit érzek titeket semmi sem érdekelt ősszetiportatok majd izekre szedtetek, és tudtátok hogy annál jobban semmit nem utálllok hogyha a hátam mőgődt megy a kaki keverés.
De ezmár a múlt, és a múlt. Most a jelen van, amibe ti már nem vagytok benne...
Nembajj. őrűlők...
de nektek ez jobban fog fájni,hidjétek elnekem, nektek jobban fog fájni hogy blodog leszek nélkűletek.
Nem kelletek nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése