2011. február 20., vasárnap

Két tűz kőzőtt állok..:/


Úgy éérzem hogy két tűz kőzőtt lobogaz életem, vagy ez vagy az.
AZ Eggyiket választhatomcsaaak:/ Én tudomm hogy melyikeet , de nem akarom megbáántani eggyiketse. A dORINÁNAK TETSZETT ELŐSZŐR, NEKEM IGAZÁÁBÓL NEM IS TETSZIK CSAK NAGYON RÁM VAN KATTANVA, vagyiis teccekneki, és máár találkozni is akar velem, de a Dorina odááig van érte.. Meg ő vetett rá szemet..:D Én nem állok az utjába, csak félek hogy megharaksziik ez miaatt, és én nagyon nem akarok mert nem akarok fiú miatt ősszevesznii senkivelsee, főleg nem a legjobb baráátnőmmel, mert fiú van ezer, legalább mi lányok tarcsunk őssze hamáár a fiúk nem teszik ezt.:/
Most komyolan nem akarom Dorina hogy megharaagudj ez miatt, mert lezaroom azt a gyerekett. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése