2011. február 10., csütörtök

CSaak arravagyok jó. hogy mindenkinek csak hűlye legyek.


Meert én másra nem vagyok jó.
Teljesen az idegeimre mentek,már nem sok kell ahoz hogy tényleg megbolondúljak. ELegemvan már, hogy csak arra kellenék nektek hogy folyton képeket csináljak.
Nemvagyok hűlye, és nem is leszek az, nem fogok bele menni a játékotokba mert nagyon szánalmas.
És hátúlról mellbejőttők, mikor feljőn a kérdés hogy csak erre vagyok jó mi? , Akkor persze terelitek a témáát. Mind nyuszik vagytok, nem bírtok az érzéseitekre hallgatni, ti csak a bototok után mentek, nagyon szánalmas.
Arra jó nektek egy lány hogy jól kihasználjátok,és ha már megtettétek, akkor mehet is a süljesztőbe. Király. (Y) ANnyira átlátszóan csináljátok, hogy kicsitse nehéz ám észre venni.
Mi meg hülyék csináljuk is azt amit ti mondtok, fűtty szóra, mint a kutyák csináljuk is.
Csaak én nem estem a fejemre ahogyan ti hiszitek.
Kemény fából faragtak,és nem dőlőkbe hazuug mesééknek. Elhitetitek velűnk, hogy lehetvalami, de mégse mert nektek csak egy játszma kéne, és ha már reménytelennek látszik a dolog, akkor tovább hajtatok. Pancsere vaygtok, kicsitsem jőn be nálam ez a dolog.
Abban a hittben éltek hogy majd minden második lányt hülyére vehettek, de szerintem nem, hála énis azok kőzőtt vagyok akik nem dőltek be a szép szavaknak, egy idejig énis elhittem de most már tudom hogy ez mind csak egy szindarab.
Ilyen embereket mindenhól találok, akik csak jól kiordják a cipőt,és aztán ha már elkopott, és nem kellnekik akkor újjat kérnek., Ugyan ezek vagytook ti is, mi csak erre lennék jó, ha nincs más, akkor jó vagy teis.vagyiis amíg nincs máás, jó vagy te is.
Ez így egyszer, csak kár hogy nálam ez nem jőtt őssze,szóval pá-pá keresgélj csak tovább, míg újjabb verebet találsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése