2011. február 7., hétfő

MIre megszerettem,elis veszik tőlűnk://////


Ő volt aki tényleg nem olyan volt mint a tőbbi tanár, nagyon rendes volt , s nagyon megszerettűnk, persze a legjobbakat veszik ám el, persze.://
Áh nincs igazsááág:/ Pedig mi annyira szerettűk őt, de tényleg, most mért kellett elvenni tőlűnk.
Nagyonjó lesz a másik tanár, nem akarom megbántani de a szilvinéninél nem létezik jobb tanár.:D
ÁH nem hiszem el hogy most nem lesz máár:/ jééémáár. Jah hát lesz csak az éneket tanitja majd deháát most az csak egy óra:/ De rossz:/
Pedig annyira jól eltudott mindiig mindent magyarázni, és komolyan tőkre vártam mindig az irodalom és a nyelvtan órákat.
Én soha életembe nem szerettem gyűjtő munkákat meg ez meg azokat csinálni, de nála még ezt is szerettem:(KL)
Bárcsak visszakaphatnáánk Szilvinénit(:
Nekűnk maga kell(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése