2011. február 21., hétfő

A baráátsáág tőbbetér.

Nemkellenek szép szavak,se semmi .. Nem kellenek apróó nevetéések hogy megszerezz.. Én barátsáágot nem áldozom fel érted. Igaz nem minden nap találkozok egy ilyen gyerekkel amilyen te vagy de most ez van. Kőszőőnők mindent neked.., de ezt most nem lehet.. Nem tehetek tőőnkre egy életet. Tudod kőnnyen jőttél, kőnnyen mentél, nemis ismertelek, mert csak ő ismert és általa ismertelek meg téged.. De ő elkezdett benned megtalálni valamiit amit elkezdett értékelnii, és nem rontom el nem állok kőzéétek, próbáljáátok meg, és maj valamii csak kisűl belőőle..(: Figyeelj itt van őő jobban ismerd meg mielőtt vélemyént alkotnál, nem kellek én neked, ő sokkal szebb mint én. Akkor neméértemm..(: /////: Eggyet árulj el mii fogodt bennem meg ami nincs meg benne, szép ami én nem vagyok okos ami én nem vagyokk szerethetőő az talán vagyook. Neméértem az egséz hogy jőtt ilyen hirtelen, ne haraguudj de ilyen ááron nem kellessz nekem.. Nem fogok egy olyas valakin áttiposni, egy olyas valakiiért akit szinte nem is ismerek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése