2011. február 4., péntek

Nem kell tőled már semmi


Nem kell tőled már semmi sem az ég világon.
Megmutadtad ki vagy te valólyában.
Már tudom.
Hét éven át elhitedted velem hogy te vagy a legjobb barátnőm. pedig tőkre nem hááát én így érzem.!
Az a barátnő aki bármit tesz nem hajlandó utánna bocsánatot kérni. Hát nagyonjóóó..
Fasza vagy te is(Y):
Hát komolyan mondom olyanokkal vagyok ősszezárva hogy hihetetlen, nembaj ennek vége. Minden másképp lesz, nem leszek én hűlye.
Nem vagyok én lábtőrlő, hogy akkor legyek jó ha nincs kivel menned valahova is. Én meg bármit kérek te sosem teszed meg nekem. Na akkor miről beszélűnk?
INnENTŐL SENKI NEM ÉRDEKEL, NEM FOGOM SENKIÉRT MÉG A KISULJAMAT SEM MOZDÍTANI.!
nemérdekel hogy mit csinálsz vagy mit gondolsz, ezentúl leszarom, leszarok mindenkit. CSak azookkal fogok foglalkozni akiket látok hogy őkis úgy viszonyulnak hozzám. ENNYI.
!!!!!!!!!!!!!
bÁÁÁJ Hét év.
PÁPÁPÁPÁPÁPÁ
ennyit ért neked akkor okééé.!!!!!!!

Baumgartner Dorinaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése