2011. február 4., péntek

Benned megtaláltam azt ami a barátságról szól, és nem pedig másról


Végre valami jó is tőrténik.

Nem is hittem volna hogy ennyire joba leszűnk-
Nem is gondoltam volnaaa.

Te lettél a legjobb barátnőm.
Mivel volt egy ezelőtt,de nem ugy nézett ki mindha az lenne.
De te most itt vagy nekem és nem hagysz cserben.
(: Imádlak<333333333333
Meg veled tők jól megvagyok.(:
Hát nem is tudom, te valahogy másvagy.
Annyira más.
Te megmondod a szemembe mit gondolsz.
Te nem olyan vgy mit a tőbbi szánalmas lánygyerek, akik előttem jopofii másnak blah blah.
Nembaj ideje volt már hogy válcsak(:
Legalább igy új lappal kezdhetek mindent.
És nem kellenek az letembe pancser emberek.

Téééged most szeretlek(:
(LL)(LLLLLLLLLLL)
Mert te tényleg tők normális vagy.(:
(KL) MEG MEG ((((: ennyiii..(:
:D

Kiss Roxána<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése