2011. február 7., hétfő

Lekophatnál végre rólam, de tényleg


Elegem van már, hát tessék, te komlyan nem értessz, beérek osztályba te már taperolsz lemegyek udvarra nem akadsz le rólam , ha éppen haza indulok akkor meg teljesen nyomozosdit játszol hogy hol vagyok. pff. DE NEMAZÉÉRT DE VEDD MÁR ÉSZRE HOGY NEKED A SOHA ÉLETBE nem lesz csajod, jééte.. :/
Tudod mennyire szar hogy már eggyet lépek és te a hátam mőgődt vagy? Hát nagyon nagyonjóó jóó elmondhatom neked,hogy nagyon élveszem, meghogy bárhova nézek látom hogy folyton nézel,jéé.Te szerintem beteg vgy jobb lenne ha kivisgálnád magadat mert ez már nagyon kemény amit művelsz, nagyon durván nyomod.
DE KICSITSE VAGY ÁM BEKÉPZELD,KICSIT SE..(y)
LEGKŐZELEBB NEM FOGOK SZÓRAKOZNII. mERT MÁR ELEGEM VAN..
Akadj rá másra VAGY mit bánom én, de lelehet rólam szállni,mert nagyon nem érdekelsz!!!!!!!!!! Te akartad hogy írjak, hát tessék irtam, remélem ezekbők egy piciit rájőssz vagyis magadba száálsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése