2011. február 22., kedd

Most élj, hisz a világ ugyis a tiéd


Tőlem aztáán csinálj bármiit, nemérdekel. Nemfoglak egy fiú miatt megint elveszíteni.. CSak most ez nagyon szar hogy nem bízol bennem és kételgetsz. Ez nagyon nem jóó. Én lesem szartam a gyereket niatad nem találkoztam, meg amugysem akartam meg ennyi, de az milyen máár hogy ezekutánis kételkedsz? Mikor én szeretlek.
Én nem haragszookrád de ne vesszűnk már őssze egy nyomorúlt fiú miatt, kitérdekel.
Ugyiis pár hét után ejtene szerintem nem is kénre ahhooz héét, szóval nem ér ennyit az egsész.. :/ Én nem fogok senkinek se magyaráázkodni mert máár leszarom.. A gyereket meg kurváára. Most nem fogok koptatni a szám egy száánalmas dolog miatt most máár csak te tudod mivan milesz és mivolt, engem neméérdekel én nem haragszok hisz egy fiú miadt nem veszek egy életre őssze veled, mert nem ér ennyit egy hűlye pőcs seeem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése