2011. február 4., péntek

Eaküszőm megőrűlők..


Eskűszőm, tőnkre tesz.
Most azt próbálja beetetni hogy nem tudja mivan velem, és ő a kis angyalka és ő nem tud semmi se az ég világon.
Uhaa pediig én leakarom nyúlni a pasiját, ami vagyis aki igazából még nem is a a pasija de okéé. Lenyúúúlóóm, de jó nekem.
Huhhaa. Egyre jobbbak.
Kész regényt írnak rólam!
Huhha ezmáár kész barátokkőzt bagyon fasza(Y):
Az eggyiknek a pasiját nyúlom le a másiknak keverem a szart. Uhaa. nagyonjóó.
Kis szappanopera.Komolyan már megérdemeltek egy Gremy díjat.A szarkavaróknagymesterei.
Ez látjátok kiérdemlitek. Mert ti csak ehez értetek.
Meg nem kéne gy tenni mintha nem tudnál semmitse, mikor te kezted az egészet, mert én álítólag a nem létezőő pasidra rámászok, hogyne bazd hozzá vagyok láncolva.
Kurvajókat találtok ki. Ezután milyőn? Most az lesz hogy meggyilkoltam valakiiit? Mert szerintem ez kővetkezik a sorba, vagyis a sorozatba. Áh nagyon keményen nyomjátok! KEGYETLENŰL.
Faszák vagytok.
Komolyan. Hát már nem tudok mit mondani, én már csak nevetni tudok milyen sík hűlyék vagytook.
Ti hárman egymásra találtatok, Dorina Timi Tamara. De nagyon.
Huhha-.-" Ritkaság az ilyen, huhh tudjátok mit elfogadom. Élni akarok a lehetőséggel ezt semmi pénzért nem hagyom ki. Elfogadom a sorozatokban a főszerepet! Kőszőőőmszépen nagy megtiszteltetéés.
2011.Február. 04. bemutató szarkavaró premier.(Y)
jegyeket elővételben megvehetitek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése