2011. február 6., vasárnap

Tudom,hűlye vagyok de a barátság őrők(L)


Tudom még napokkal ezelőtt irtam hogy mennyire harakszok rá, meg minden de valahogy bűntudatom van
Valahogy rossz ha nem tudok senkivelsem úgy beszélnii mint vele,és ennyire hiányzott.
Nemolyanok voltak a napok nélkűle nem volt már semmisem ugyanolyan, mi ha 1000km-re is távol leszűnk egymástól akkoris őrőőkké tart a barátságunk. Mi veszhetűnk őssze bárhogyan, bármikor bárki miatt., akkor sem fog tudnii senkisem kőzénk állni,mert mii igazából elválaszthatatlanok vagyunk.
Nekem lehet 1000 barátnőm de az ezer kőzül senkisem lesz ugyanolyan mit te.
Százszor ősszeveszhetűnk százszor téphetjűk vagy csimálhatjuk egymás haját ha mindiigis ősszekőt valami ami őrőkre szól.
BÁRMERRE IS SODOR AZ éLET MONDHATOM HOGY VALAhóól várrám egy igaz barát, aki őrőkree mellettem áll.
Mert ő egy igaz baráát, valahol a szívem mélyén szeretem ám,nemáám én nagyon szeretem.
Ha megharagszokrá akkoris pár napnál úgy sem bírom tovább.
Imáádlakk bestt(LL)

Baumgartner Dorina(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése