2011. február 14., hétfő

Háát a mi osztályunkban lévő lányok azokk katasztrófák, mi olyanokvagyunk mint a szélvihar.
EGYSZER megőljűk egymást máskor meg így szeretlek úgyszeretleeeeek.

Devalólyában szerintem kurvára megjátsza magát mindenki, suliba tőkmást mutatnak miint amilyenek valólyában, jó van kivétel akit máár jól ismerek, (dorina)
dE A TŐBBIT NEM HINNÉM, HOGY azok akiknek mutatják magukat.
Szerintem tőkre másképp viselkednek, de azért gáz hogy lassan nyolc év alatt nem tudtam kiismerni őket, mert komolyan máár azt sem hiszem el amiit kérdezneeek.. :( :/ Háátmondjuk szerintem tulzóttan nyaliznak, vagyháátnemtudom..::/ Valólyában az a rákos helyzet hogy az osztályból nem állnak annyira kőzel hozzám, mint a dorina, lehet hogy jóban vagyunk de akkoriis.. -.- nem tudom kik őők.. :/ Mert az én szemembe nem olyanok mint máááséban..
Lehet hogy megtutták szereteetni magukat velem, de nem hinném hogy azokat szeretem akik ők valólyában :_/ :/ EZVAAN..:/
DE SZERETEM ŐŐKET<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése