2011. február 27., vasárnap

:( ÍZEKRE SZEDET SZÍVEM VISSZAKÉR MA.:/


Megtaposott szívem visszahív ma jó nekem a cd-újra írva csak szóljon az a dal míg szívem bírja.Szilánkokra tőrt, mégis várva vár valakit ki napról napra csak meggyődőrt.Magamse értem már mért kell a sok szevedés,mikor már így is eleget szenvedtem én. Egy életen át hitegettél, én meg csak elhittem hogy igazak a mesék.:/ De a végén rájőttem hogy veled az élet csak szenvedés.:/ Pediid a szívem még mindíg téged sírat,./: Nemértem magam mikor mindenkinek csak nyavajgok hogy miken mentem át miattad, most meg méég mindig várom a csodát, még mindig hiszek, hiszek még ma is abba hogy te vagy mindenem.:/ Szívszorító érzés mikor mindennap várom hogy rámírj de sosem teszed , ha én teszem akkor meg kőnnyű szavakkal csak lekoptatsz-.- És nem veszed észre hogy mindent csak érted teszek, mindent csak azért hogy újra számodra még legyen remény, mégha egy kicsi is az is valamii.De semmi semmi, akkor meg nem tdom mire várok, a csodára? Milyen csodára? Ami sosem fog megtőrténni?Arra a csodára?Hát akkor arra várhatok.:/ Mondjuk én így is vártam eleget most máár újabb sebek nem fognak ki rajtam szerintem már nincs is hely ahova gravírozza.:/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése