2011. február 4., péntek

Kőszőőnőőm hogy vagytok nekem.

Kőszőőnőm hogy vagytok nekem, mert most már csak rátok számíthatok.

Kőszőnőm hogy segítetek hogy feltudjak állni, mégha nehéz akkor is.
Kőszőőnőm hogy fogjátok a kezem, és nem engeditek hogy elvesszek.
Kőszőnnőm hogy mutatjátok az utat hogy merre menjek ne hogy eltévedjek.

Kőazőnőm hogy szerettek, igérem most már ti lesztek az életem.

ANNYIRA jó hogy vagytok nekem, annyira jó hogy kiálltok mellettem.
Őrülők hogy ti nem hátráltok bármi rosszat csinálok.

Mivel ezt más nem tudta megtenni, így hát csak ti maradtatok nekem. Kérlek segítsetek, mert nem fog menni egyedűl hogy felépícssek mindent amit egy perc alatt lerombóltak.
Most már nem érdekel a múlt, most már csak a jelen érdekel, most már nem tőprengek a múlton mert az visz sírba egyszer.

párnév kik megérdemlik:
Kiss Roxi
sURRAHH-esztii:D
Tóth szintii
Béry Dávid
Jancsó András
* ez kimaradt bocsáánat ha valaha is megbántodtam titeket(L)
imáádlak titeket<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése