2011. február 7., hétfő

Kívűlről úgy tűnik rendben van minden, de belűlről ez nem így van.


Lehet hogy aszthiszitek hogy minden rendben van, de ez nem így van.
HA én nevetek,és próbálom nem rátok hangolni a hangultaom,akkor még nem azt jelenti hogy minden rendben van.:/ Nincs semmisem renbe,Adiig mig üres szívvel csukom be a szemem, míg űres szívvel kelek fel,és addig mig szívemet nem tőlti tele szeretet. Nekem az nem elég hogy ti szerettek, nekem nem elég hogy ott vagytok mellettem, én akkorsem vagyok boldog ha az a valaki nincs velem akiért dobogni kéne a szívem. Lehet hogy ma így de holnap másképp, lehet hogy ma ezt mondom de holnap más, de a szívem nem hazudik, és nem hátrál.
Mondhatom holnap hogy gyűlőlőm,mondhatom holnap hogy szeretem , hisz mindig a szívem után megyek. Lehet hogy ez a baj ogy nem az eszemre hllgatok, hanem a szííííííívemre, mi szeretetre kivan éhezve. Van mikor tévedek, te a szívem mindig tudja merre menjek, utat segít bármi érint, mert tudja mi a jó nekem. Legszívesebben tombolnék,de nem lehet, nem akarok feleslegesen ősszetőrni cserepeket.Talán jobb ha szenvedek,mert ha egy napig szeretem.akkor másnap tőbbet szenvedek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése