2011. február 15., kedd

Ha megpendítessz egy húrt, én furamódon máriiis ugrok.:/


MA eteis te lájkolgatszmindent, de olyanokta mik nem a baráátságra utalnak.És én meg próbálok végre nem ráád gondolni, erre te újra megjelensz..Így hogy verjelek ki a fejemből, amikor te napról napra elhitetedvelemhogykellekmééég.Neméértem, hogy mirejóneked az egész, de kérlek dncsél.Neméértem hogy mért jóneked ha megbojgatod az érzéseimet. NEMÉÉRTEM hogy minekjó ha hiszekbenned, ha nem kellek akkor neked ez csak egy újjabb akadály.Szóval nemtudom most mivan, én neméértek félre semmitse, meg nemiis akarok, mert máár így is sok mindent bekébzelek magamnak,szóval nem teszek ráá még egy lapáttal. Szerintem már sohasem foglak elfeledni, de én megpróbálom! Dehogy csináljam végig ha te mindig falakat rakszelém, HOGY CSINÁLJAM VÉGIG HA JELEKET DOBÁLSZ FELÉM. Nemtudom hogy mostmár milyenérzések vannak már bennem, mert teljesen megzavarodtam. Mostmindenmááslett..... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése