2011. február 6., vasárnap

Huhaa mert én egy ribanc vagyook(Y)


HuhhA ez az új fejlemény. Tőkre nem tudom hogy mit csinálok vagy mit teszek,de ribanc vagyok okéé(Y) Feltőrekvően mááár megint egy olyasvalakii irta akit tőkre nem értek meg hogy miért, de jolvan megértem én. Holnaptól már tiisjőhettek, tanfolyamot is tartok(Y)::)
Áh kicsit se durvaaa.

Eggyik nap méég odáig van értem, hogy így Vanda úgy Vanda aztán másiknap meg jár a szája. Hát mekkora izéé máá.

Akkora egy csotány vagy basszus nem hiszem el hogy máár te is kezded, mondjuk tőled mit vártam,pfff.
Nem mondtam rád egy rossz szót sem mostanába, te meg váratlanúl leribancozól. Kurvajóóóóó(Y)
Meg most komolyan mit hittél? De majd veled fogok járni. No persze.
Nem vagyok egy szépség na de azért te. Jébazd.
És akkor én vagyok a szánalom hogy nem mondom meg, bazd hányszor lekoptattalak már, de kőnyőrgők téged nem lehet, te ugyanúgyirogatsz hiába mondom hogy takarodj a picsábba, téged nem lehet lEvakarniii.
És akkor én vagyok a hibáss?
Hááátjahh iiigaz.(Y) (: Mindiig én vagyok, én avgyok azért is a hibás mert élek,nembajáám hnaptól akkor keress valamelyik sarkon jóó? Mert álításod szerint nyomom az ipart(Y): Huhhadejóónekem.(: készdiplomámvanmárbelőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése