2011. február 22., kedd

Jaa igazad van okoskááám(Y)


Baszkii a mai nap kimutadtad hogy nemolyanvagy akinek hivatod magad anyucii kicsii kedvence hallod se perc aladt leűvőltőtte páár lány azt a teleészzel valóó eszedet.
De most komolyan nem tudom mért tartod nagyobra magadtat mintmiii.. Egy: Eggy évvel fiatalabb vagy mint mi nem is kéne olyan dolgokba beleűtnőőd a buksiikád amiről foggalmadsincsen, kettő: Ne akarj nagy fiú lenni maszatka, ha még sokmiinden dologról nem is tudsz..(N) Szerintem kurvára nem veszed észre hogy mennyire szánalmas vagy és hogy szeriintem a fél osztály utáll dráágámm. Te beszéélsz a szépséégről,? meg erről arrl? ha így nééznék ki megem szólalnák, ha ilyen lennék máár rég átszabadtam volna a fejemet, mondjuk rajtad máár az sem segítene mondjukk rajtad máár mi? Úgy elvagy baszva ahogy csak lehet..Olyanszéép vgy iistenem, meg nem értem azt minek kellett a táltos fogara mikor nem is segített rajta ugyanolyan drootkerítés amilyen voolt, te máár ilyen maradsz őrőkéletedbe egy kis elcseszedt hűlyegyerek.(NNNNNNNNN))))) És méég te álsz le vitatkozni meg stb, csitubakéne lenned, nem kéne kattognod okoskám, akkor nem tőőrne be a fejed. Maszatkaa.
Vettem ám biliit rózsaszint reméélem jóólesz az(Y) Maszatkaaa. Annyiraa elegemvan belőled.. De szerintem nem csak nekem pőcsfej, olyan nagynak hiszed magadat hoogy nem igaz. kurvaa nagynaaak(N) Te szóólalsz meg nemii kapcsolatokról mikor életedbe méég csak egy csajod volt aziis nyomoréék volt mind tee.(Y)gratulálok dráága maszatkaa. Veres Zoltánn..(L) Láw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése