2011. február 17., csütörtök

Úgy érzem minden percel távolabb kerűlsz tőlem.


Úgyérzem mindeneggyes percben távolodsz.. :( És ezt nem akarooom.. Úgyérzem hogyha más suliba mész majd avgyiis nem egy suliba megyűnk majd akkor más barátnőőt találsz, mert szerintem szinte nem is fogjuk látni egymáást, és ez annyira rossz lenne. Most így belegondolva, kikell használni ezt az utólsó évet, mert átgondoltam és nagyon roszz lesz hogy reggelente nem látom az arcodat, és nagyon roszz lesz hogy majd talán egy hónapba egyszer láthatlak majd taláán.
Baszki minden megfog változni, minden máás lesz, mert máár semmisem lesz ugyanolyan mint eddig, A te életed és az enyémis nehezebb lesz egy fokkal., mert nekűnk szerintem ez egy kudarc lesz, de háát így alakult, ezt kell szeretni, moost máár nem tudunkmit tenni, annyira szeretleek.. :)
Mostanáába anp mint nap a fejembe jáár hogy mi lesz a ha véége lesz ennek a nyolcadik évnek, , fogalmam sincs milesz. De anyit tudok hogy nagyon rossz lesz.. :((((((
Tudod kiaz hogy nyolcéven át reggelente láthattuk egymás arcáát? De most nem fogjukk:(((
Mert kűlőn utakra evezűűűnk:((((((( ANNYIRA immáádlak, hogy nembírok megszakadniii tőled, mintha őrőkre vállnánk egy úgy csinálok, de nem de akkorsem lesz minden a réégii:::( Nekem minden ugyanúgy kell ahogy eddig volt. :/ Nem akaroom hogy megvááltozzon minden, mert te már az életem része vagy, tégedmáár senki nem vehet el, téged máár senkinem szakíthat el tőlem.
BELŰLRŐŐL FÉLEK AZ IDŐŐTŐŐL HOGY ELJŐN EZ A NAP, DE ELKELL JŐŐNNIE
IMÁÁDLAK Baumgartner Dorina<3 bff-em mindőrőkkéé<3 (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése