2011. február 24., csütörtök

Mainap, véégre meg kapta amiit érdemel.


HuuhhA maiinap nagyon ott volt már, megint megint a szokáásos cseszegetésekkel kezdődőtt és ment minden sorjába, a kémia órán kezdődőtt az egséz, máár megint ki volt a célpont? Az olivia háát kimáás:__? De most fura móódon ő is visszaűtőőt hopp-hopp.. De nem érdekel szerintem a duoláját kapta vissza,mert még mennyit fog?:)sokatsokat. Nemérdekel én boldog vagyok legalább most meg kapta amii érdemel, vagyia ami jár neki..:::::::/ Szintii és a tőbbi hűlyéveel jóóvoltmaa:_)
Már várom a holnapot. máár nagyon várom kiváncsivagyok hogy mi lesz holnap, szerintem durvább lesz mint ma de mondjuk szentem nem is jőőn suliba, szerintem háát ezek után én sem jőnnék. Most boldoog avygok legalább megkapta amiit megéérdemelt..(Y)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése