2011. február 4., péntek

Nemérdekel. haggyatok engem békén

Mindenki leszállhatna már rólam, mert kurvára nem érdekel..
Kurvára nem érdekel mit pofáztok, meg nemérdekel hogy kinek csipi a csőrét hogy levan osztva. Akit zavar mondja meg.De ne a hátam mőgődt ossza az észt. !!
Hanem akkor megmondhatná nekem ha valamii idegesit bennem, nem mindiig csak egy embert kell meghalgatnii. Elegem vn már a szarkavaró libákból!:/
Engem senki nem szabályozhat!:!!!
Lehet az barátnőm vagy volt barátnőm, vagy kutya tudja mim akkor sem kell hogy bele avatkozzon abba ami nem az ő dolga.
Mert ilyenkor kőnnyű engem hibáztatni.
Mindent kennyetek ám rám, igazatok van, csak igy tovább(Y)

Már csak nevetni tudok hogy ennyire szánalomra méltó emberek vesznek körűl.
De még nevetcséges a hogy még rám sem tudnak írni, meg bocsánatot sem mernek kérni, mert arra nem képesek hogy a szemembe mondják mivaan!:

Mit is várok tőlűk.
Látjátok bennem azéért van valamennyi méltóság arra hogy amit elcsesztem csináljam is meg, vagy próbáljam meg helyrehozni,


Kőnyőrgők, DE TI MÉÉÉÉÉÉÉÉÉG erre sem vagytok képesek!:
ArrA nem vagytok képesek hogy egy kicsit felemeljétek a seggetek hogy másnak jobb legyen, rendben tőlem így is csinálhatjuk.

Leszarok ezentúl mindenkit, engem békén lehet hagyni, engem el lehet felejteni.
Látjátok van választás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése