2011. február 8., kedd

Nem veszed észre hogy tényleg szeret?


Nem veszed észre, hogy nap mint nap miattad szenved?Hidd el nekem hogy odavanérted, nem lehet szavakkal kinyőgni hogy mit érez, én tudom mert látom hogy benned megtalálta azt ami igazán fontos neki., és az te vagy.
Neveszítsd el egy meggondolatlan percbe, előszőr gondoldát hogy ő teljes szívéből szeret. Nem kellenek szavak meg sem kell szólalnia mert csak rá kell nézni, és tudom hogy imád téged.Mikor mondja hogy szenved akkor nekem is fáj, fáj hogy nem tudok segíteni, mert ebben már csak te tudsz segíteni. Nem lehet hogy ennyi után nem vetted észre hogy odavanérted.:/ Szerinted mért futkosodt ki a hidegbe koropályára és mért ment haza pont akkor busszal amikor te? Gondolkodj, csak azért hogy téged láthasson,akár egy percre is, mert tényleg szeret. Én ha fiú lennék nem hátrálnák, hidd el nekem nem veszíthetsz, mert ő tényleg szeret téged.:/ Ti fiúk nem tudjátok hogy mennyire rossz remélni, Nem tudjátok mennyire rossz hinni a szavakba amit mondatok,mert mi mindent jelnek veszűnk. Talán ez a hibánk, De az nem bűn hogy szeretűnk valakit, és szerelmet nem lehet venni, a szerelmet táplálni kell, És nem elég ha az eggyikfélbe megvan minden ha a máikba nincsen. Akkor mit sem ér az egész.:/
Lengl Kornél hidd már el végre hogy szeret ez a lány téged! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése