2011. február 8., kedd

Lelkemben ezerfokos lázzal, haragban egy durva világgal


Nemtudom meddigbírom még a sok szenvedést,Nem tudom hány falnak csapódok még szerintem, már az ősszes megtőrtént. Nem tudom meddigbírom a sok ütkőzést mert már teljesen ősszetőrtem én. Nem hiszem el, hogy még hogy bírom ezt, hisz teljesen beleszerettem. Most mint egy kész őrűlt ősszevissza kaparom a falat mert nem tudom mit tegyek, hogy ne tőrjek romokba. Talán jobb ez így. 100SZOR jOBBAN szenvednék, ha megtudnám mit érez irántam,mert szerintem nem kőlcsőnős a vonzalom. Máramár szerintem mit sem ér az egész, tudod a titkomat szerintem nekedis csak arra kellenék,talán nem de szerintem igen. Belédszerettem,komolyan mondom ezt. Sok a távolság de nekem akkoris kellessz. Nemérdekel hol vagy vagy merre vagy, így is úgyis szenvedek,szenvedek ha nem hallok rólad és szenvedek ha tudok rólad. :/ Magamatse értem,de a szívemet nem tudom írányítani, az eszemet igen, de ha az eszemre hallgatnék, nem itt tartanék. Ezer fokos lázzalis még rajtad tőprengek, valyon mi lesz holnap, mi lesz majd ? Mit mondassz nekm? Nem értek már semmise.:/
Dekérlek ne álíts fel tőbb falat, mert nem akarok már űtkőzni, élég voltmár a tőbbi is.(L). szeretlek(LLLLLLLL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése