2011. február 4., péntek

Dehogy vagyok. vakok vagytoook?



Teljesen hibbantok vagytooook. Nem vagyok az, , nem voltam,meg nem is leszek. ÉS KÉSZ. NA..... ÍGYJÓÓ.
Nem igaz szóóval ne mondjátok, mert akkoris nekem van igazom. bleeeeeeeeh..:):))))

NEM VAGYOK SZÉP ÉS kÉSZ.
ENNYI. adáás végeee(:
De ha mondtok egy oktis hogy mért lennék az akkor elhiszem, mondjuk ugysem de mondjatok, vagyis ugysem tudtook. Áhh én nyerteeem.
Na de most komolyan. Nézzetek rámm Nem tudomméért mondjátok mikor nem így van.

oooooooooooooooooooh kikészítetek idegileg.
hA HARC HÁT AKKOR LEGYEN HARC.
AJJ. Mindig veszekednem kell. xD
NEEEEEEEEEEEEEEM. ÉS NEEEEEEEEEEEEEM.

jÉMÁR AZ A SZÉP HA BELENÉZEK A TŰKŐRBE ÉS ELHÁNYOM MAGAM, NAHÁÁT AZ ASZTÁN TÉNYLEG SZÉÉP. :(( NAGYONAAZ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése