2011. február 6., vasárnap

Van egy srác, ki nem biztos hogy rám vár, de reménykedek benne hogy lehet ne rá esély.


Van ő és nem tudom hogy mit mondjak.
Egy pillanatra elmerengek azon hogy mi lenne ha , de nem tudom, az az igasság hogy nem akarok hogy nem akarok újból és újból pofára esni mert az csak nekem lenne rossz, teccik meg minden, de nem tudom hogy én teccek-e neki.
Tőkjófej, de milenne ha a barátságot is elrontanám?????
Nemtudom de nem hinném hogy az lenne mit én szeretnéém. Nekem végűlis bejőn mert bejőn,szóval ezen nem tudok miit ragozni, de valahogy úgy érzem hogy mintha erőltetném ráá.
://///////
Nem tudom méég igazábóól,lehet meg kéne próbálnom de ás félek hogy eltőrik a mécses.Nagyon fájna ha megint az lenne, mit ezelőtt,nemtudom,de annyira elakarom mondani neki hogy valamennyire megimbolygott bennem valami azzal kapcsolatba hogy kell nekem.(LLLLLLLL) Muszály hogy megtudja jobb előbb túl lenni rajta mint később(LLLLLLLLL) majd kiderűl mi vagyok számára, vagy barát vagy ha nem akkor ez van, szenvedek tovább..:///

LeHET nem kellek neki de akkor az máár az én bajom lesz nem az ővééé. enyiiiiiiiiiii,:D na majd kiderűűűl ha elolvassa.:/ (LL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése